Αντι προλογου

Κατοικώ σε μια γη που δεν χορταίνει από δάκρυα και η ψυχή μου αιώνια βασανισμένη, υπακούει σ αυτή τη λογική. Περπατώ σε μια γη που δεν αντέχει άλλες οπτασίες και η καρδιά μου ακολουθεί την πίκρα της. Ονειρεύομαι μια πατρίδα που δεν έχει ανάγκη από ήρωες, κι απόψε, απόψε με καλεί κοντά της. Ακροβατώ σε ένα σκοινί που είναι έτοιμο να σπάσει, και το βάρος της ευθύνης με σκεπάζει. Αιώνια κυνηγημένος από ανθρώπους και οράματα, και η φυγή, όνειρο όνειρο απατηλό ψιθυρίζω το όνομα σου μα δε σ έχω, αιώνια κατάρα μου, ευτυχία και δυστυχία συνάμα. Πυροβολισμοί στο τέλος κάθε διαδρόμου, κι εσύ να στέκεσαι συνεχώς μέσα στα μάτια μου. Φυλακισμένη σε μια φυλακή ψεύτικη. Κι όμως εγώ, κι απόψε τραγουδώ το ίδιο τραγούδι, χωρίς λόγια, μόνο κινήσεις, μόνο κινήσεις ερωτικές για σένα, μόνο για σένα Νικολέτα Σαμαρά...

Δευτέρα, Ιουνίου 18, 2007

Αβατο


Σκέφτομαι, ζω, ελπίζω… Πόσες σκέψεις ξεπηδούν από το ατέρμονο του μυαλού, τις απέραντες θάλασσες του υποσυνείδητου και του ενσυνείδητου και γεμίζουν συνεχώς τις σελίδες που εντέχνως δεν αφήνουν να ξεφύγουν από την αιωνιότητα. Σκέφτομαι και όσο περισσότερο σκέφτομαι, τόσο γρηγορότερα γεμίζουν αυτές οι λευκές, παρθένες σελίδες. Μπορούν να χάσουν την αγνότητά τους με αυτά που γράφω, μπορούν να παραμείνουν αγνές και να εκφράζουν ακόμα περισσότερο τις μεγαλύτερες αξίες που διέπουν την σημερινή κοινωνία. Πόσα έχω γράψει, και πόσα ακόμα θα γράψω! Υπάρχουν όμως… μερικά πράγματα τα οποία θα τα κρατήσω μέσα μου ακόμα και αν τα έχω εντοπίσει. Αυτά θα παραμείνουν στο άβατο, το κρυφό, το ωραίο. Γιατί φοβάσαι! Φοβάσαι ότι ακόμα και αν τα αποκαλύψεις με τον πιο όμορφο τρόπο που έχεις ποτέ σου αναλογιστεί, μπορεί ακόμα και τότε να απομυθοποιηθούν. Και τότε, τι γίνεται τότε; Το άβατο καταπατείται από ανελέητες ορδές που έχουν βαλθεί να καταστρέψουν ό,τι πρεσβεύει τη δική σου ζωή, χωρίς ίχνος οίκτου, αφήνοντας σε γυμνό και απροστάτευτο, ένα άβουλο και άκριτο ον. Εκτός….αν είσαι σε θέση να αντιμετωπίσεις αυτές τις ορδές και όλες τις καταστροφές που θα επιφέρουν πάνω σε αυτά που τόσο αγαπάς και τα κρατάς…στο ABATO...



Για όσα γράφτηκαν και όσα θα γραφτούν. Με πονάει αυτό αλλά το blog αυτό δεν μπορεί να παραμείνει άλλο ανοιχτό. Αυτό Είναι το τελευταίο του post για την ώρα, μέχρι να βρεθεί κάτι να γραφτεί εδώ μέσα. Οι ψευδαισθήσεις έχουν σταματήσει να έρχονται πλέον. Μου λοίπουν οι ψευδαισθήσεις, αλλά δεν μπορεί να γίνει αλλιώς. Σας ευχαριστώ για τον ελάχιστο χρόνο που διαθέσατε για να διαβάσετε τα κείμενά μου, τις πρώτες μου προσπάθειες να βγάλω την ψυχή μου από το ABATO...... Από εδώ και στο εξής, θα με βρίσκετε στο άλλο μου blog, εκεί οι ψευδαισθήσεις Κατά κάποιο τρόπο συνεχίζονται (όταν ένας άνθρωπος έχει μάθει να ονειρεύεται δεν μπορείς να του κόψεις τόσο εύκολα τα όνειρά του!)

6 σχόλια:

If...ιγένεια είπε...

Τετάρτη 29 Αυγούστου, στις 7 η ώρα το απόγευμα θα συγκεντρωθούμε όλοι στην πλατεία Συντάγματος αλλά και σε κάθε κεντρική πλατεία κάθε πόλης σε ολόκληρη τη χώρα. Φορώντας μαύρα.

ΒΟΥΒΗ ΟΡΓΗ. ΕΚΚΩΦΑΝΤΙΚΗ ΣΙΩΠΗ.

Αποδοκιμάζουμε χωρίς συνθήματα και πολύχρωμες σημαίες. Πενθούμε για την απώλεια των συνανθρώπων μας χωρίς να συνδέουμε την πρωτοφανή περιβαλλοντική καταστροφή με προεκλογικές σκοπιμότητες. Δίνουμε το παρόν και στεκόμαστε απειλητικά απέναντι σε οποιονδήποτε επιχειρήσει να εκμεταλλευτεί την τραγωδία για οποιοδήποτε όφελος.

ΤΟ ΠΟΤΗΡΙ ΞΕΧΕΙΛΙΣΕ.

Διαδώστε το.

hasapi grammata είπε...

Η απουσία μερικές φορές είναι αναγκαία. Όταν είμαστε σε ανάγκη συνολικής αλλαγής, είναι δείγμα δύναμης να αφήνουμε κάτι –αφού το έχουμε συγχωρέσει- στο παρελθόν. Όμορφη η σκέψη σου και ακόμα πιό όμορφη η θετική πλευρά από την οποία μπορείς να την βιώσεις. Θυμήσου τα «όχι» που έχεις πει στον έρωτα και θα καταλάβεις τι θέλω να πω!

Να είσαι καλά!

Oneiro-Vatis είπε...

Να είσαι καλά,να περνάς καλά και σε ευχαριστώ για ότι μόλις απρόσμενα μου χάρισες να διαβάσω...

Κοίταξε το GMAIL σου...

Ταπεινά Ονειροβάτης...

Ατρεύς είπε...

Άσχετο ίσως με το θέμα, ΣΧΕΤΙΚΟ όμως με την πολιτεία που ζούμε:

Δείτε τί έκανε ο κ. KILL-τίδης, ο υφυπουργός Αγρανάπτυξης καλέ: Μόλις το ΣτΕ ακύρωσε απόφασή του για το κυνήγι (με το σκεπτικό ότι φέτος χάθηκαν πολλά ζώα από τις πυρκαγιές, να μην σκοτώσουν οι κυνηγοί όσα διασώθηκαν) αυτός ο λαμπρός και πολλά υποσχόμενος (στους κομπλεξικούς και φασίστες) νέος έβγαλε "αστραπιαία" νέα διαταγή ξαναεπιτρέποντας το κυνήγι!

Γειά σας.
Εγώ πάω τώρα να "KILL" κι αλλού, τον κ. KILL-τίδη... Κι είναι και γιατρός, τρομάρα του...

Skouliki είπε...

καλη χρονιααααααααααααα

Σταλαγματιά είπε...

Μόλις σε γνώρισα σε χάνω,
μικρέ καινούριε φίλε να είσαι πάντα καλά και να χαμογελάς!!