Αντι προλογου

Κατοικώ σε μια γη που δεν χορταίνει από δάκρυα και η ψυχή μου αιώνια βασανισμένη, υπακούει σ αυτή τη λογική. Περπατώ σε μια γη που δεν αντέχει άλλες οπτασίες και η καρδιά μου ακολουθεί την πίκρα της. Ονειρεύομαι μια πατρίδα που δεν έχει ανάγκη από ήρωες, κι απόψε, απόψε με καλεί κοντά της. Ακροβατώ σε ένα σκοινί που είναι έτοιμο να σπάσει, και το βάρος της ευθύνης με σκεπάζει. Αιώνια κυνηγημένος από ανθρώπους και οράματα, και η φυγή, όνειρο όνειρο απατηλό ψιθυρίζω το όνομα σου μα δε σ έχω, αιώνια κατάρα μου, ευτυχία και δυστυχία συνάμα. Πυροβολισμοί στο τέλος κάθε διαδρόμου, κι εσύ να στέκεσαι συνεχώς μέσα στα μάτια μου. Φυλακισμένη σε μια φυλακή ψεύτικη. Κι όμως εγώ, κι απόψε τραγουδώ το ίδιο τραγούδι, χωρίς λόγια, μόνο κινήσεις, μόνο κινήσεις ερωτικές για σένα, μόνο για σένα Νικολέτα Σαμαρά...

Δευτέρα, Απριλίου 02, 2007




Το καλοκαίρι άρχισε να φεύγει, και μαζί του να παίρνει όλη τη μαγεία που είχε κρυμμένη μέσα στην ψυχή μας. Οι επισκέψεις μου σε εσένα δεν έχουν σταματήσει να είναι τακτικές. Τώρα πια ξέρω. Και πιστεύω. Σε αυτό το ένα, το μοναδικό. Σ’ αγαπώ! Και η αγάπη μου για εσένα ξεχειλίζει από παντού! Δεν μπορώ να την συγκρατήσω, όχι ότι θέλω κι όλας. Οι γύρω μου με βλέπουν ευτυχισμένο και χαίρονται! Μπορώ να το καταλάβω πλέον. Όταν με βλέπουν χαρούμενο χαμογελούν κι εκείνοι. Τώρα πλέον έμαθα ποιοι με αγαπούν πραγματικά. Κι όλα αυτά εξ αιτίας σου! Σε αυτή τη σκέψη και μόνο σε αγαπώ πιο πολύ! Ακόμα περισσότερο! Αλλά…. Δεν ξέρω που θα βάλω τόση αγάπη. Νοιώθω ότι είμαι γεμάτος μέχρι εκεί που δεν πάει άλλο, κι όμως, ακόμα βρίσκω μικρές διεξόδους, παραθυράκια ώστε να γεμίσω ακόμα πιο πολύ από εσένα. εσένα που αγαπώ και σέβομαι. Εσένα που με έκανες έναν άνθρωπο διαφορετικό και το χαίρομαι. Όσο τα σκέφτομαι όλα αυτά, οδηγός ήλιος έχει αρχίσει να βυθίζεται πίσω από αιματοβαμμένα σύννεφα. Η σκηνή μοιάζει να έχει βγει από κάποιο παραμύθι. Ένα παραμύθι που ξέρω ότι είναι τόσο αληθινό. Όσο είσαι κι εσύ. Τώρα πια, έμαθα να εκτιμώ τον χρόνο που βρίσκομαι μακρυά σου, το ίδιο με τον χρόνο που είμαστε μαζί και χαιρόμαστε αυτό που ζούμε! Γιατί χωρίς αυτόν δεν θα σε επιθυμούσα! Το ζήτημα είναι ότι σε επιθυμώ, από το πρώτο λεπτό που έχεις φύγει μακρυά μου…. Πότε θα ελευθερωθείς από τα δεσμά σου; Πότε θα γίνουμε ένα για πάντα; Πρέπει να πάρω την κατηφόρα, να κατέβω μέχρι τη αμμουδιά που σε λίγο θα κάνεις την εμφάνισή σου. Σταματάω να σκέφτομαι οτιδήποτε άλλο. Μόνο εσύ, στο μυαλό, στην καρδιά, και πάνω από όλα, στην ψυχή…..


«Καλώς ήρθες» μου λες και όλα μοιάζουν να είναι γιορτή!

12 σχόλια:

Αγγελική Στ. είπε...

:-) Τι ωραία να βλέπεις ανθρώπους ευτυχισμένους! Καλώς σε βρήκα!!

Ηλιας....Just me! είπε...

Όντως ,τι ωραιότερο από μια ευτυχισμένη στιγμή; Καλώς σας βρήκα εγώ!

elena είπε...

μου εφτιαξες τη μερα μικρο μου :-)
καλημέρα!

Ανώνυμος είπε...

Το ξέρεις ότι γράφεις υπέροχα ποστ με συναίσθημα , τρυφερότητα και αγάπη κι εγώ που νόμιζα ότι μόνο εμείς οι γυναίκες είμαστε ρομαντικες...
Μπράβο Ηλία συνέχισε έτσι.

Ηλιας....Just me! είπε...

elena@

Χαίρομαι πάρα πολύ που έφτιαξα την ημέρα σου Έλενά μου!

trelofantasmenh@

τρελοφαντασμένη μου ελπίζω να συνεχίσω έτσι. Ο έρωτας ή ο ρομαντισμός δεν λείπει και από τους άνδρες! Δυστυχώς το εν λόγω blog θα τελειώσει πολύ σύντομα. Έχει άλλο ένα post ακόμα... Αλλά κάτι θα σκεφτώ να κάνω!


Καλή Ανάσταση να έχουμε!

david santos είπε...

Thanks for you work and have a good weekend and happy easter.

Ανώνυμος είπε...

Για να συνεχίσω το σχόλιο που έκανα στο άλλο μπλογκ σου. Ο Σωκράτης επίσης λέει ότι ο έρωτας είναι κ νέος.

Έτσι όπως ερωτεύτηκες εσύ συμβαίνει μόνο στην ηλικία σου. Μετά, ειδικά όταν αρχίζεις κ δουλεύεις, άστα:)

Γι αυτό κοίτα να το χαρείς...

Πάντως μου έφτιαξες τη διάθεση κ το κείμενο ήταν πολύ ωραίο

Ηλιας....Just me! είπε...

Αν εννοείς αυτό το μικρό φτερωτό τερατάκι που πετάει τα βελάκια του από εδώ και από εκεί, τότε ναι, έχεις δίκιο, ο έρωτας είναι νέος. Αυτός ο έρωτας όντως με έχει σημαδέψει από κάθε πτυχή αλλά δε νομίζω ότι μόνο δικό μου προνόμιο επειδή είμαι ακόμα μικρούλης! Όλοι έχουμε δικαίωμα σε αυτόν, φτάνει να τον αναζητήσουμε!

Ανώνυμος είπε...

Ναι όλοι έχουμε δικαίωμα στον έρωτα κ όλοι τον ζούμε, απλά όσο μεγαλώνεις χάνεις την αθωότητα...

Όμως εσένα δε σε νοιάζουν αυτά, ζήσε το όσο πιο όμορφα μπορείς

Ηλιας....Just me! είπε...

Για την αθωότητα των συναισθημάτων συμφωνώ απόλυτα μαζί. Για την αθωότητα του μυαλού δε νομίζω και τόσο. Αυτή η ριμάδα κοινωνία μας "διαφθείρει" από πολύ νωρίς πλεόν. Αλλά ακόμα ηθικές αξίες και ιδανικά όπως ο έρωτας της έχουν γλιτώσει! Δεν ξέρω για πόσο ακόμα. Για περαιτέρω αποδειξει; των όσων λέω σε παραπέμπω σε previous post μου...

http://perianemwn.blogspot.com/2007/04/blog-post.html

Ασκαρδαμυκτί είπε...

"Δυστυχώς το εν λόγω blog θα τελειώσει πολύ σύντομα. Έχει άλλο ένα post ακόμα..."

Δεν το κατάλαβα αυτό;
Τι εννοείς;

Ηλιας....Just me! είπε...

Ασκαρδαμυκτί @

Τα εν λόγω κείμενα τα έχω γράψει εδώ και αρκετό καιρό και τα έχω ολοκληρώσει εδώ και πολύ καιρό. Δυστυχώς αυτή η "έμπνευση" δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή... Αλλά θέλω να το συνεχίσω, οπότε κάτι θα σκεφτώ... Και κάποια στιγμή πρέπει να βγάλω και το τελευταίο κείμενο...