Αντι προλογου

Κατοικώ σε μια γη που δεν χορταίνει από δάκρυα και η ψυχή μου αιώνια βασανισμένη, υπακούει σ αυτή τη λογική. Περπατώ σε μια γη που δεν αντέχει άλλες οπτασίες και η καρδιά μου ακολουθεί την πίκρα της. Ονειρεύομαι μια πατρίδα που δεν έχει ανάγκη από ήρωες, κι απόψε, απόψε με καλεί κοντά της. Ακροβατώ σε ένα σκοινί που είναι έτοιμο να σπάσει, και το βάρος της ευθύνης με σκεπάζει. Αιώνια κυνηγημένος από ανθρώπους και οράματα, και η φυγή, όνειρο όνειρο απατηλό ψιθυρίζω το όνομα σου μα δε σ έχω, αιώνια κατάρα μου, ευτυχία και δυστυχία συνάμα. Πυροβολισμοί στο τέλος κάθε διαδρόμου, κι εσύ να στέκεσαι συνεχώς μέσα στα μάτια μου. Φυλακισμένη σε μια φυλακή ψεύτικη. Κι όμως εγώ, κι απόψε τραγουδώ το ίδιο τραγούδι, χωρίς λόγια, μόνο κινήσεις, μόνο κινήσεις ερωτικές για σένα, μόνο για σένα Νικολέτα Σαμαρά...

Τετάρτη, Μαρτίου 28, 2007

Ο Δρόμος Προς το όνειρο...


«Ποιος είναι ο δρόμος προς το όνειρο;». Είναι το πρώτο πράγμα που σε ρωτάω όταν σε βλέπω το επόμενο βράδυ. Όπως κάθε βράδυ τα τελευταία βράδια! «Ο δικός μου δρόμος, είναι κάθε μέρα μια μεγάλη λεωφόρος προς την ευτυχία! Μα καλά ακόμα δεν έχεις καταλάβει ότι είμαι δικιά σου; Πόσο δύσκολο είναι να το χωνέψεις πια;». πόσο όμορφα τα κάνεις και φαίνονται όλα… με κάνεις να θέλω να αγαπήσω μέχρι θανάτου και τον χειρότερό μου εχθρό. Με κάνεις να θέλω να ζητήσω συγνώμη σε όλους όσους δε μπορούσα να το κάνω μέχρι τώρα…. Με κάνεις…. Καλύτερο άνθρωπό. Και το καλύτερο από όλα είναι ότι μπορώ να το καταλάβω. Και αυτό με κάνει ακόμα πιο ευτυχισμένο. Με φέρνει ένα βήμα ακόμα πιο κοντά σου. Με μεταφέρει μέσα από ένα δρόμο. Το δρόμο της ευτυχίας. Οι αμυγδαλιές έχουν ανθίσει και έχουν στρώσει αυτοβούλως το δρόμο με τα υπέροχα πέταλά τους. Θυσία στην ομορφιά της φύσης. Θυσία που μέσα από αυτή θα γεννηθεί κάτι καινούριο. Κάτι το υπέροχο, κάτι το θαυματουργό. Η ζωή! Και μέσα από αυτή; Το ακόμα πιο υπέροχο θαύμα της αγάπης. Και όλα θα γίνουν όπως πριν. «Πριν;» με ρωτάς… «Πότε πριν;» «Πριν χωριστούμε και γίνουν το ένα δύο. Μεγάλη θυσία. Αλλά μέσα από αυτή γνωρίζουμε την υπέρτατη ευτυχία….». «Και τι υπάρχει πίσω από αυτό τον πεταλόστρωτο δρόμο; Στο τέλος τι θα αντικρίσουμε;». «Τι περιμένεις να δεις;»……… σωπαίνεις. Δεν με καταλαβαίνεις πλέον; Με αγχώνεις ακόμα περισσότερο. Αφού με έχεις κάνει να θέλω αυτά που κάποτε δεν ήθελα ούτε να τα ονειρευτώ. Γιατί ακόμα και το όνειρο ήταν οδυνηρό… «Μακάρι να μπορούσα να σου δείξω αυτόν το δρόμο. Υπάρχει και είναι αληθινός. Αλλά δεν είναι κοντά στην παραλία. Και δεν αξίζει να τον δεις με το φως του φεγγαριού. Είναι τόσο πραγματικό και αληθινό και τόσο όμορφο από μόνο του που δε χρειάζεται το αλουμινένιο φως του φεγγαριού.»….Σωπαίνεις ξανά…… «Σου υπόσχομαι ότι κάποια μέρα θα με πας σε αυτόν το δρόμο. Το δρόμο προς την ευτυχία. Μου υπόσχεσαι ότι κάποια μέρα που θα μπορούμε θα με πας;»…»Ξέρεις ότι εάν ήταν στο χέρι μου θα πηγαίναμε ακόμα και τώρα!»… «Όχι!» μου λες, «οι αμυγδαλιές ανθίζουν το χειμώνα. Ακόμα έχουμε καλοκαίρι… ο δρόμος δεν έχει στρωθεί ακόμα. Ίσως το όνειρο δεν μας ανοίξει τα μυστικά του. Ίσως…δε μας δεχτεί… εάν δεν είναι όλα έτσι όπως τα έχεις φανταστεί, δε πρόκειται να πάρεις ποτέ αυτό που θέλεις να πάρεις. Και ας είσαι κάθε μέρα εκεί πέρα και χάσεις μόνο μερικές στιγμές. Εάν ήταν να σου φανερωθεί μέσα σε αυτές τις στιγμές, όσο και να περιμένεις δεν πρόκειται ποτέ να έρθει αυτό που περιμένεις. Θα χάσεις όλη σου τη ζωή στο να περιμένεις κάτι που έφυγε ανεπιστρεπτί. Ή στοχεύεις σε άλλο όνειρο. Αλλά….αξίζει;…» Αυτό λες και φεύγεις και πάλι για άλλα μέρη, καθώς ο φωτεινός δίσκος της ημέρας άρχισε να κινείται και να ρίχνει τα πύρινα βέλη του προς όλες τις κατευθύνσεις….


Η υπόσχεσή σου, όμως είναι υπόσχεση και δεν έχω παρά να την πιστέψω…
Και την πιστεύω, όπως πιστεύω ότι με αγαπάς….



5 σχόλια:

elena είπε...

οταν αγαπαμε δεν αναβαλουμε, παρτην τωρα απο το χερι, ο δρομος δεν θα ειναι ποτε ετοιμος...

Υ.Γ προσπαθησε αν μπορεις να μεγαλωσεις λιγο τα γραμματα σου, ζαλιστηκα μεχρι να το διαβασω!!!

candy's τετραδιάκι είπε...

..αυτο ειναι ενα μαιλ που σου εστειλε?

Ηλιας....Just me! είπε...

elena @

Η αλήθεια είνια πως ποτέ δεν αναβάλουμε κάτι που μπορούμε να το κάνουμε και την ίδια στιγμή ακριβώς... (Πολλές φορές είμαι σίγουρος όμως 100% πως όλοι μας έχουμε κάνει πίσω σε πράγματα που θα μπορούσαμε να τα έχουμε τελείωσει επιτόπου εκείνη τη στιγμή...) Εαν όμως δεν είσαι έτοιμος για κάτι; Αυτός είναι πάντα έτοιμος! Αυτή είναι που πάντα του φεύγει... Το θέμα όμως είνια ποια είναι αυτή? ;)

Candy@

Candy μου όταν λες μαιλ τι εννοείς; Μήνυμα που εξέλαβα από κάποια κοπέλα;

Ηλιας....Just me! είπε...

Υ.Γ elena απ ότι είδες τα μεγάλωσα τα γράμματά οκ? :)

Σπύρος είπε...

Το δρόμο σου πρέπει να τον διαβείς αποκλειστικά εσύ και μόνο εσύ....!