Αντι προλογου

Κατοικώ σε μια γη που δεν χορταίνει από δάκρυα και η ψυχή μου αιώνια βασανισμένη, υπακούει σ αυτή τη λογική. Περπατώ σε μια γη που δεν αντέχει άλλες οπτασίες και η καρδιά μου ακολουθεί την πίκρα της. Ονειρεύομαι μια πατρίδα που δεν έχει ανάγκη από ήρωες, κι απόψε, απόψε με καλεί κοντά της. Ακροβατώ σε ένα σκοινί που είναι έτοιμο να σπάσει, και το βάρος της ευθύνης με σκεπάζει. Αιώνια κυνηγημένος από ανθρώπους και οράματα, και η φυγή, όνειρο όνειρο απατηλό ψιθυρίζω το όνομα σου μα δε σ έχω, αιώνια κατάρα μου, ευτυχία και δυστυχία συνάμα. Πυροβολισμοί στο τέλος κάθε διαδρόμου, κι εσύ να στέκεσαι συνεχώς μέσα στα μάτια μου. Φυλακισμένη σε μια φυλακή ψεύτικη. Κι όμως εγώ, κι απόψε τραγουδώ το ίδιο τραγούδι, χωρίς λόγια, μόνο κινήσεις, μόνο κινήσεις ερωτικές για σένα, μόνο για σένα Νικολέτα Σαμαρά...

Κυριακή, Μαρτίου 25, 2007



Σήμερα ήρθα πολύ πιο νωρίς από το κανονικό. Ήθελα να θαυμάσω τον υπέροχο ήλιο να δύει και να χαρίζει στην θέση του τα υπέροχα αστέρια που γεμίζουν τον ουρανό, που χωρίς αυτά, θα ήταν πολύ μοναχικός και απόμακρος. «Τα αστέρια μας κάνουν να συνεχίζουμε..» μου λες καθώς έχεις σκύψει κάτω από το κεφάλι μου και ανασαίνεις βαριά, λες και προσπαθείς να περάσεις τα σωθικά και να φτάσεις στην καρδιά και την ψυχή μου που είναι πλημμυρισμένα με εσένα. «Τα αστέρια θα μου δείχνουν πάντα το δικό σου γλυκό πρόσωπο…» σου απαντώ και δεν περιμένω να πάρω ανταπόκριση από εσένα. «Μ’ αγαπάς;», είναι το μόνο που μπορώ να ρωτήσω αυτή τη στιγμή, χωρίς να είμαι σίγουρος για την απάντηση. Αλλά η απάντηση δεν έρχεται από τα χείλη σου. Δεν μου απαντάς και με βάζεις σε υποψίες. Μήπως είσαι όνειρο; Και πάλι, το όνειρό μου γιατί θέλει να με ρίξει στα τάρταρα με μια απάντηση που δεν ήρθε ποτέ και που είναι ακόμα χειρότερο από μια αρνητική απάντηση που τελικά όμως ήρθε…
«Πάμε για ένα μπανάκι» μου λές και αμέσως βουτάς στα νερά της θάλασσας. Βγαίνουμε εξουθενωμένοι και καθόμαστε ο ένας δίπλα στον άλλο, όπως είμαστε έτσι βρεγμένοι και αγκαλιαζόμαστε. «Τα αστέρια συμβολίζουν τις δικές μας ελπίδες. Τις ανεκπλήρωτες ευχές που ελπίζουμε να πραγματοποιηθούν με το πέρας της ζωής του αστεριού που του εναποθέσαμε την ψυχή μας». Αυτή είναι η απάντηση σου στο δικό μου ερώτημα. «Και το δικό μου αστέρι; Βρίσκεται ακόμα στον ουρανό; Ή μήπως έχει κάνει τον κύκλο του;» Και τότε, σαν να μας άκουσε, ένα αστέρι έπεσε… Και μαζί του παρέσυρε μια υπέροχη ασημένια ουρά που το έκανε εμφανές. «Μόλις πραγματοποιήθηκε μια ευχή.» μου λες και με καθηλώνεις για μια ακόμα φορά. Η επικοινωνία μας είναι ανεπανάληπτη! Προτού πω αυτό που θέλω το ακούω από τα δικά σου υπέροχα χείλη. Και ο χρόνος πέρασε ανέλπιστα γρήγορα για μία ακόμα βραδιά. Κι εσύ πάλι φεύγεις μακρυά μου. φεύγεις και πάλι… Ένα πράγμα σε ρωτάω μόνο αυτή τη φορά. «Μ’ αγαπάς;» και μου απαντάς: «Αυτό ήταν το δικό μας αστέρι που έπεσε. Ήταν η δική μας ευχή. Ο
δικός μας πόθος που εκπληρώθηκε και εκπληρώνεται όλο και περισσότερο κάθε μέρα. Ακόμα να το καταλάβεις; Το ερώτημα δεν ήταν εάν σε αγαπώ εγώ! Αυτό είναι αυτονόητο! Γι' αυτό το λόγο γεννήθηκα…για…να σε αγαπάω…»


Κι αμέσως εξαφανίζεσαι από μπροστά μου, καθώς αυτό που δεν ήθελα να έρθει ποτέ κατέφθασε… Το αιματοβαμμένο πρωινό, από τις πρώιμες ακτίνες του οδηγού Ήλιου…



Κάθε μέρα σε αγαπώ πιο πολύ!
Και κάθε μέρα με γεμίζεις με όλο και περισσότερα ερωτήματα…

8 σχόλια:

elena είπε...

αν ειναι ονειρο μην ξυπνησεις ποτε!!!

david santos είπε...

Hello!
Very nice. Thank you.
Have a good week

Ανώνυμος είπε...

Αν είναι όνειρο και η αγάπη αυτή δεν υπάρχει πια , τότε ξύπνα...αλλιώς μείνε να ονειρεύεσαι

elena είπε...

sorry για την ερωτηση αλλα αμα δεν ρωτησω θα σκασω! εισαι αληθεια 17?????????????

Ηλιας....Just me! είπε...

elena@

Αν είναι όνειρο όντως να μην ξυπνήσω ποτέ! Αν δεν είνια ομως? ;

David Snatos @
Thnx tou you to! (Do you undestand Greek?)

Trelofantasmenh@

Η αγάπη αυτή όντως κάποτε υπήρχε... Αλλά ήταν πολλές οι συγκυρίες που την έσβησαν... Και μου άφησαν αυτήν τη γλυκειά ανάμνηση... Δεν είναι ωραίο λοιπόν να ονειρεύομαι που και που με αυτήν τη αγπάπη; (Με την πορϋπόθεση ότι συνήθως είμαι ξύπνιος! :D)

elena@

Ναι όντως είμαι 17! (Για την ακρίβεια 18 παρά κάτι μηνών...) Αυτό όμως είναι καλό ή κακό;

Ηλιας....Just me! είπε...

Υ.Γ. Αυτό το κείμενο είναι συνέχεια των προηγούμενων τριών...
Δεν ξέρω πως ακούγονται σαν ξεχωριστά κομμάτια, εγώ τα διαβαζω σαν ενιαίο κομματι... Και σε μερικά κομμάτια θα τελειώσει κι όλας...

elena είπε...

πολυ καλο ειναι σε αυτη την ηλικια να μπορεις να εκφραζεσαι ετσι, απο μενα παιρνεις διπλα συγχαρητηρια για την γραφη σου!

Ηλιας....Just me! είπε...

Σ' ευχαριστώ πολύ Έλενά μου! Θα προσπαθήσω να μην σε απογοητεύσω στο μέλλον...