Αντι προλογου

Κατοικώ σε μια γη που δεν χορταίνει από δάκρυα και η ψυχή μου αιώνια βασανισμένη, υπακούει σ αυτή τη λογική. Περπατώ σε μια γη που δεν αντέχει άλλες οπτασίες και η καρδιά μου ακολουθεί την πίκρα της. Ονειρεύομαι μια πατρίδα που δεν έχει ανάγκη από ήρωες, κι απόψε, απόψε με καλεί κοντά της. Ακροβατώ σε ένα σκοινί που είναι έτοιμο να σπάσει, και το βάρος της ευθύνης με σκεπάζει. Αιώνια κυνηγημένος από ανθρώπους και οράματα, και η φυγή, όνειρο όνειρο απατηλό ψιθυρίζω το όνομα σου μα δε σ έχω, αιώνια κατάρα μου, ευτυχία και δυστυχία συνάμα. Πυροβολισμοί στο τέλος κάθε διαδρόμου, κι εσύ να στέκεσαι συνεχώς μέσα στα μάτια μου. Φυλακισμένη σε μια φυλακή ψεύτικη. Κι όμως εγώ, κι απόψε τραγουδώ το ίδιο τραγούδι, χωρίς λόγια, μόνο κινήσεις, μόνο κινήσεις ερωτικές για σένα, μόνο για σένα Νικολέτα Σαμαρά...

Κυριακή, Μαΐου 13, 2007

Αναμένω!









Άναμένω....


να έρθουν όλα όσα ονειρεύομαι!


όλα όσα θα με ευχαριστήσουν....


όλα όσα ΘΑ ΖΗΣΩ!






Μα πάνω απ' όλα.....
.....αναμένω τον ήλιο!


...για να ζεστάνει το πρόσωπο και την ψυχή μου!



και το γαλάζιο της θάλασσας να μας γαληνέψει.....



.... καθώς θα συναντά το μπλε του ουρανού!












(Ας μπει λίγο χρώμα στην καρδιά και πανω απ' όλα στην ψυχή μας!)










Υ.Γ. Ilias today feels optimistic!


Very optimistic!




I hope you do deel the same!
(Σας συστήνω ανεπιφύλακτα να ακούσετε το καινούριο τραγούδι της Σηακιρα με τον Sanz: Te lo agradezco pero no... μακάρι ναμ πορούσα να το έχω στο blog αλλά ασόψεται η απλή pstn που μου τα χαλάει! Καλή εβδομάδα να έχουμε!)


16 σχόλια:

hliaxtida είπε...

Eνα "αμην" θελω μονο να πω για τελειωμα σ αυτο εδω..
Πολυ ομορφο..
Καλημερα να εχεις ζεστη σαν τον ήλιο

Ηλιας....Just me! είπε...

Ευχαριστώ πολύ ηλιαχτίδα μου και ανταποδίδω! Αν και η ζεστή καλημέρα έχει ήδη αρχίσει να υφίσταται!

candy's τετραδιάκι είπε...

Aδερφακι το κατεβασα το κομματι!!

σουπερ ;)

Little A είπε...

Κάθε μέρα να αισθάνεσαι έτσι!
Άντε, ας ανοίξουμε τις ψυχές μας να μπει λίγο - ΠΟΛΎ - χρώμα μέσα!



Καλημέρες πολλές!

Ηλιας....Just me! είπε...

Candy@

Δεν είναι καταπληκτικό βρε αδερφούλα; Το έχω βάλει στο repeat και το ακούω συνέχεια όμως!( Το πέρασα και στο κινητό!) :D

Little a

Μακάρι να αισθανόμουν έτσι κάθε μέρα! Αλλά τις περισσότερες φορές δεν μπορώ να κρατήσω σταθερές ψυχολογικές διακυμάνσεις! Σε αυτόν τον τομέα είμια πολύ ασταθής! Μπορεί από τη μία να είμαι μέσα στην τρελή χαρά και ακριβώς την ίδια στιγμή να κατερβάσω κάτι μόύτρα σαν την μεγάλη Παρασκευή για έναν λόγο που μπορεί και να τον έχω ξεχάσει και να αναδύθηκε από το παρελθόν... Ίδιον του χαρακτήρα μου βλέπεις και αυτό!

Αλλά αυτή τη στιγμή είμαι ακόμα χαρούμενος και....ΑΝΑΜΕΝΩ!

Αγγελική Στ. είπε...

Αχ εγώ αισθάνομαι πεσμένη.. αλλά μου έφτιαξες λίγο το κέφι!! :-)

Ηλιας....Just me! είπε...

Χαίρομαι που σου έφτιαξα το κέφι εστω και λίγο! Έλα να φτιάχνει η διάθεσή μας! ΕΛΑ!

30nothing είπε...

Δεν μπορείς να πεις Ηλία μου. Από ήλιο άλλο τίποτα. Άντε να δούμε και τη θάλασσα

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Πάντα ήλιο στο διάβα σου και μπλε τ' ουρανού σην καρδιά σου!
Γλαρένιες αγκαλιές

the bastard; unshaved. είπε...

Πολύ όμορφο και αισιόδοξο, όντως.. μακάρι κάθε μέρα να είναι έτσι..

Ηλιας....Just me! είπε...

allimiamera@

Από ήλιο άλλο τίποτα δεν το συζητώ! Και θάλασσα μας περιμένει να μπανιάρουμε! Μόλις τελειώσουν οι υποχρεώσεις με τις πανελλήνιες αμέσως στην παραλία!

Φύρδην μίγδην@

Πόσο ευτυχισμένοι θα ήμασταν αν κατανοούσαμε ότι τόσο απλά πράγματα όπως το μπλε του ουρανού και ο ήλιος μας φτάνουν για να νοιώσουμε γεμάτοι σε μια κοινωνία που μας ωθεί όλο και περισσότερο να νοιώθουμε συνεχώς άδειοι!

Έφηβε@

Στο χέρι μας δεν είναι να ξεκινάμε πάντα την ημέρα μας τόσο όμορφα και αισιόδοξα; Καλως όρισες στο blog μου!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Πολύ ποιητικό το βρήκα!

(Λες ρε φιλαράκο να γίνεις ο διάδοχος του Ασκαρ στην μπλογκόσφαιρα;)

Ηλιας....Just me! είπε...

Πολύ ποιητικό ε; Άσκαρ δεν το έχω σκεφτεί ποτέ να γράψω κάτι σαν ποίημα πλην ελαχίστων εξαιρέσεων... Νομίζω ότι δεν μου βγαίνει... Αλλά για να το λέει ο blogoπατέρας μου θα το ψάξω!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Έλα στο "εξοχικό της Ουαρανούπολης" ν' ασκήσεις τα δικαστικά σου καθήκοντα!
Ο πατέρας σου χωρίζει...

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Χρόνια πολλά φιλαράκο!

Χαζοπούλι είπε...

Πολύ όμορφο.^^Το μόνο αρνητικό είναι ότι μέσα στα τσιμέντα ούτε θάλασσα μπορείς να δεις,ούτε πολλά αστέρια και αρχίζει και ο χειμώνας και θα ξυπνάμε νωρίς και δε θα χει βγει ακόμα ο ήλιος...Τελικά η άνοιξη-καλοκαίρι είναι οι καλύτερες εποχές.