Αντι προλογου

Κατοικώ σε μια γη που δεν χορταίνει από δάκρυα και η ψυχή μου αιώνια βασανισμένη, υπακούει σ αυτή τη λογική. Περπατώ σε μια γη που δεν αντέχει άλλες οπτασίες και η καρδιά μου ακολουθεί την πίκρα της. Ονειρεύομαι μια πατρίδα που δεν έχει ανάγκη από ήρωες, κι απόψε, απόψε με καλεί κοντά της. Ακροβατώ σε ένα σκοινί που είναι έτοιμο να σπάσει, και το βάρος της ευθύνης με σκεπάζει. Αιώνια κυνηγημένος από ανθρώπους και οράματα, και η φυγή, όνειρο όνειρο απατηλό ψιθυρίζω το όνομα σου μα δε σ έχω, αιώνια κατάρα μου, ευτυχία και δυστυχία συνάμα. Πυροβολισμοί στο τέλος κάθε διαδρόμου, κι εσύ να στέκεσαι συνεχώς μέσα στα μάτια μου. Φυλακισμένη σε μια φυλακή ψεύτικη. Κι όμως εγώ, κι απόψε τραγουδώ το ίδιο τραγούδι, χωρίς λόγια, μόνο κινήσεις, μόνο κινήσεις ερωτικές για σένα, μόνο για σένα Νικολέτα Σαμαρά...

Πέμπτη, Μαΐου 10, 2007

The Simplicity of silence


Αναζήτηση, αναμονή. Τι ψάχνω; Τι θέλω να βρω; Αναζήτηση και μετά σιωπή. Μήπως θα ήταν κάτι άλλο προτιμότερο από την σιωπή; Ίσως και να ήταν. Ίσως και όχι. Πόσες σκέψεις ήρθαν και χάθηκαν μέσα στην ριπή ενός οφθαλμού. Πόσα όνειρα γκρεμίστηκαν μέσα σε δευτερόλεπτα. Και πόσα δευτερόλεπτα σε πήρε για να τα συνειδητοποιήσεις όλα αυτά… Πόσο εύκολο είναι να χαθείς μέσα στη δίνη του χρόνου. Πόσο δύσκολο είναι να βγεις από εκεί. Όχι επειδή το επέλεξες, ούτε γιατί σου το επέβαλλαν. Αλλά επειδή έτσι είναι. Αυτό, δεν μπορείς να το αλλάξεις. Όσο ριξηκέλεθος και αν είσαι. Nature can’t be tamed…

19 σχόλια:

Αγγελική Στ. είπε...

Όχι δεν μπορεί η άτιμη... Άρα; Enjoy the silence...

Άγνωστη είπε...

Πω πω.. εξαιρετική φωτογραφία!

Ηλιας....Just me! είπε...

Sunshine@
enjoy the silence with me!

άγνωστη@

Το είδες το link? Έχει και άλλες καταπληκτιές ο φωτογραφίες ο εν λόγω φωτογράφος!

Little A είπε...

Κάποιος, κάποτε, μου είχε πει πως πάντα υπάρχει κάτι που μπορείς να κάνεις όταν έρχεται η στιγμή που λες "δεν μπορώ να κάνω τίποτα εγώ".
Κάτι.... έστω κ μικρό.
Μπορεί να κάνει τη διαφορά, που ξέρεις?

Όντως όμορφη η φωτογραφία! :)

Ηλιας....Just me! είπε...

Ίσως να έχεις και δίκιο... Αλλά με το μεγάλο και το απροσπέλαστο προτιμώ να μην τα βάζω, εκτός και αν είμαι σίγουρος (ή έστω έχω κάποιες ελπίδες) ότι μπορώ να τα καταφέρω... Σε μερικά πράγματα όμως δεν μπορείς να ελπίζεις... Δεν είναι πολλά αλλά όταν βρεθείς μπροστά τους το καταλαβαίνεις...

hliaxtida είπε...

Πρώτη φορά μπαινω εδω και έχω να πω πως βρήκα "κομματια" μου να μιλουν..
Προς στιγμην δεν εχω να πω κατι αλλο.. θα σε διαβαζω..γιατι με αγγιζουν πολυ αυτα που γραφεις.

Ηλιας....Just me! είπε...

Ηλιαζτίδα χαίρομαι που βρέθηκε στο δρόμο σου ένα blog που σε εκφράζει τόσο πολύ... Ελπίζω να συνεχίσει να συμβαίνει αυτό και στην μετέπειτα πορεία... Καλως όρισες!

candy's τετραδιάκι είπε...

Ηλια μου εγω δεν θελω να προβληματιζεσαι για τιποτα!


:)

Ηλιας....Just me! είπε...

Γιατί κοπέλα μου να μην προβλήματίζομαι? Δεν θέλεις σε λίγα χρόνια να έχεις πελάτες; :D

candy's τετραδιάκι είπε...

Οχιιιιι εσενααααααααα!!!

Εσενα σε εχω σαν τον μικρο μου αδερφουλι!!!!!

:)

Ανώνυμος είπε...

Φωτογραφία πανέμορφη, προβληματισμοί υπέροχη αλλα ξεχνάς όσα κι αν χάθηκαν άλλα τώσα γεννιούνται την ίδια στίγμή...φιλάκια

Ηλιας....Just me! είπε...

Candy μου! Θα αποκτήσω ολόκληρη οικογένεια εγώ εδώ μέσα! ΠΟλύ χαίρομαι με συγκινείτε! ΘΑ ΜΕ ΠΑΡΟΥΝ ΤΑ ΖΟΥΜΙΑ! Πάντα ήθελα μια αδερφούλα! οπότε έκλεισε! μετά την Blogoμαμά την e-νονά και η αδερφούλα! (Θα έχω και τσαμπα ψυχαναλύσεις!:D)

Blogoμανούλα έχεις δίκιο σε αυτά που λες! Σε αυτό το post ασχολούμαι με αυτάπ ου πέρασαν, σε κάποιο άλλο θα ασχοληθώ και με το μελλοντικό... Φιλιά σε όλη την blogo e-κογένεια!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Άμα ψάχνεις και για πατέρα Λιάκο, εδώ είμαι εγώ!
Δεν σε πειράζει που θα έχω ... ιδιαίτερες σχέσεις με τη μεγάλη σου αδελφούλα, έτσι;

Ηλιας....Just me! είπε...

Άσκαρ, αμα δεν έχει η blogoμαμά πρόβλημα, εγώ δεν έχω κάνένα! :D (Είδες τι απελευθερωμένο eo έχεις!)

Καλημέρα!

candy's τετραδιάκι είπε...

Hλια μου κι εγω ηθελα παντα ενα αδερφο :)

Μουααατς!

candy's τετραδιάκι είπε...

Xεχεχεχε Ασκαρδαμυκτακο μου κρυβε λογια βρε :))))

Ηλιας....Just me! είπε...

Γιατί βρε Candy, απλώς είμαστε μια απελευθερωμένη e-κογένεια χωρίς taboo και προκαταλήψεις! :D

candy's τετραδιάκι είπε...

Xεχεχε Ηλια μου σε περασα στα λινκ "αδερφακι" και ειδα οτι το ιδιο εκανες κι εσυ!

:)))

Τα μεγαλα πνευματα συναντιουνται βεβαιως βεβαιως! ;)

Ανώνυμος είπε...

ti gamata na eisai 18!

sto apokoryfwma twn eswterikwn anisixiwn kai anazitisewn!!

:)

poly wraio to blog sou, epilegw apla na afisw sxolio edw giati mou arese poly i photo :)