Αντι προλογου

Κατοικώ σε μια γη που δεν χορταίνει από δάκρυα και η ψυχή μου αιώνια βασανισμένη, υπακούει σ αυτή τη λογική. Περπατώ σε μια γη που δεν αντέχει άλλες οπτασίες και η καρδιά μου ακολουθεί την πίκρα της. Ονειρεύομαι μια πατρίδα που δεν έχει ανάγκη από ήρωες, κι απόψε, απόψε με καλεί κοντά της. Ακροβατώ σε ένα σκοινί που είναι έτοιμο να σπάσει, και το βάρος της ευθύνης με σκεπάζει. Αιώνια κυνηγημένος από ανθρώπους και οράματα, και η φυγή, όνειρο όνειρο απατηλό ψιθυρίζω το όνομα σου μα δε σ έχω, αιώνια κατάρα μου, ευτυχία και δυστυχία συνάμα. Πυροβολισμοί στο τέλος κάθε διαδρόμου, κι εσύ να στέκεσαι συνεχώς μέσα στα μάτια μου. Φυλακισμένη σε μια φυλακή ψεύτικη. Κι όμως εγώ, κι απόψε τραγουδώ το ίδιο τραγούδι, χωρίς λόγια, μόνο κινήσεις, μόνο κινήσεις ερωτικές για σένα, μόνο για σένα Νικολέτα Σαμαρά...

Παρασκευή, Μαΐου 04, 2007

Του χρόνου η φθορά....


Νόμιζα πως θα ρθεις σαν αστέρι από μακρυά
πως θα λούσεις τη ζωή μου φως και ζεστασιά
μα ήρθες σα βροχούλα, σαν σταγόνα και κυλάς
κάθε μέρα πιο βαθειά μου και με ξεδιψάς
κι ολοένα στη ζωή μου μπαίνει και σκορπάς
όλα τα εγώ μου και τους φόβους μου νικάς

Κι αν μια μέρα που θα φύγεις νοιώσω μοναξιά
θα ναι που θα πρέπει να γυρίσω στα παλιά
μα όλα αυτά που χεις δώσει θα ναι μια ευχή
πως του χρόνου τη φθορά νικήσαμε μαζί
πως του χρόνου τη φθορά νικήσαμε μαζί

Νόμιζα η αγάπη είναι θάλασσα βαθειά
ό,τι κρύβει η γη είναι αυτό που ο καθένας μας ζητά
κι ήρθες αεράκι που φυσάει στα μαλλιά
μου δωσες ανάσα στα δικά μου τα φτερά
κι όσο στο μυαλό μου μπαίνεις και χαμογελάς
δίνεις νόημα στο χρόνο και τον σταματάς

Κι αν μια μέρα που θα φύγεις νοιώσω μοναξιά
θα ναι που θα πρέπει να γυρίσω στα παλιά
μα όλα αυτά που μου χεις δώσει θα ναι μια ευχή
πως του χρόνου τη φθορά νικήσαμε μαζί
πως του χρόνου τη φθορά νικήσαμε μαζί....



Αφιερωμένο σε μια κοπέλα που αν και δεν είναι μαζί μου αυτή τη στιγμή, εγώ κέρδισα μαζί της μερικές αθάνατες στιγμές. Στιγμές που του χρόνου η φθορά δεν πρόκειται ποτέ να αγγίξει.... Και στιγμές που ελπίζω να νοιώθει κι εκείνη το ίδιο....

Το τραγούδι είναι της Ηρούς Λεχουρίτη...

13 σχόλια:

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Τίποτε δεν πρόκειται να τις αγγίξει, "ηλίας", είναι δικές σου οι στιγμές αγαπημένες και μοναδικές.

Γλαρένιες αγκαλιές

Παιδίσκη ερωμένη είπε...

Αυτό είναι τελικά η ζωή καλέ μου..
Ένα μάτσο αθάνατες στιγμές...

Ηλιας....Just me! είπε...

Φυρδην-μίγδην@

Έχεις απόλυτο δίκιο! Κανένας δεν πρόκειται ποτέ να μου τις πάρει από το νου... Και ίσως αυτό είναι το ωραίο με αυτές τις στιγμές... Δεν γερνάν δεν φθείρονται δεν αλλάζουν, δεν μπορούν να κάνουν αλλιώς.....

Παιδίσκη@

Παιδίσκη μου έχω αρχίσει και το καταλαβαίω πλέον αυτό που λες!

Καλημέρα σε όλους σας!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Φίλε μου είσαι τόσο νέος για να έχεις αναμνήσεις!
Εγώ στην ηλικία σου, το μόνο που θυμώμουν απ' τα παλιά ήταν το όνομά μου!
Να κοιτάς μόνο μπροστά! Τα καλύτερα έρχονται, είναι εκεί έξω και σε περιμένουν... Μην περάσουν απαρατήρητα γιατί έχεις το μυαλό σου "κάπου αλλού"!
(συγγνώμη που μιλάω σα "γέρος", αλλά μήπως δεν είμαι; Κοντά σαρανταρίζω!)

Ηλιας....Just me! είπε...

Ασκαρδαμυκτί @

Έχεις απόλυτο δίκιο! Οι εμπειρίες είναι μπροστά μου! η ζωή επίσης! Οι αναμνήσεις που υπάρχουν όμως (αν και λίγες) παραμένουν χαραγμένες εκεί που πρέπει! Ελπίζω να μην "κοιτάζω αλλού" όταν θα πρέπει να δω κάτι! Και οι συμβουλές σας είναι καλοδεχούμενες και τις εκτιμώ πολύ επειδή ακριβώς είστε μεγαλύτεροι από εμένα και γνωρίζετε πράγματα που εγώ αγνοώ! Οπότε feel free!

Χαιρετώ!

elafini είπε...

τελικά κάποιες στιγμές είναι μόνο δικές μας και κανείς δεν μπορεί να μας τις πάρει..ούτε και χρειάζεται να τις αναλύουμε..καλό απόγευμα

υ.γ.έψαχνες ένα τραγούδι..κάπου...που ξεκινά σαν άρια...νομίζω πως θες το arabian nights της Sarah Brightman

Ηλιας....Just me! είπε...

elafini @

Το τραγουδάκι που λες αν και είναι πολύ ωραίο, δυστυχώς δεν είναι αυτό που ψάχνω! Δώστε μου κι άλλα και δεν πειράζει άμα δεν το πετύχαμε με την πρώτη! Μέχρι να το βρώ θα έςχω απκτήσει ολόκληρη συλλογή και είναι και οτ είδος της μουσικής που μου αρέσει!

Καλημέρες!

Αγγελική Στ. είπε...

Οι έντονες στιγμές -καλές ή κακές- πάντα μένουν άφθαρτες στο χρόνο.. αυτή είναι η μαγεία τους!! Καλημέρα!

Ηλιας....Just me! είπε...

Sunshine καλή εβδομάδα να έχουμε!

hliaxtida είπε...

Σαν να το εγραψα εγω αυτο που διαβασα μολις τωρα..

Ηλιας....Just me! είπε...

Έχεις ακούσει και το τραγούδι ή απλά σε άγγιξε αυτό που γράφω;

hliaxtida είπε...

Oχι δεν το εχω ακουσει.. το βρηκα πανεμορφο ως στιχο ομως.. ειναι κομματι απο μενα κι αυτο εχει τη σημασια αλλωστε..
Η "ηλιαχτιδα" σου ευχεται καλο ΣΚ και να γραφεις παντα τις σκεψεις σου..
Εγω παντως θα τις διαβαζω..

Ηλιας....Just me! είπε...

Ηλιαχτίδα σου εύχομαι κι εγώ με τη σειρά μου καλό Σου/κου και θα χαίρομαι κάθε φορά που θα βλέπω το σαχόλιο σου στο blog μου! (Παρεμπιπτόντως θα σου πρότεινα να το βρεις το τραγουδάκι γιατί αφού σου άρεσαν οι στίχοι θα σου αρέσει και η καταπλητκική ερμηνεία της Ηρούς! Εάν πατήσεςι το link θα βρεις το δίσκο από το musiccorner!)